Sammanfattning av veckans fynd

P5141780

Den senaste veckan har varit helt fantastisk när det gäller containerfynd. Inte nog med att jag har funnit tre cyklar (hade jag bara haft verktyg med mej även vid den första cykeln jag hittade hade jag kunnat cykla hem den direkt: bara att justera cykelslangen, sätta dit ventiler, pumpa och cykla iväg!), jag har även hittat en röd avtagbar cykelkorg som jag faktiskt önskat mej ett tag. Gissa om jag blev glad över det fyndet! Helt otroligt att det är så lätt att hitta saker man verkligen vill ha, helt gratis också. En del cykeltillbehör har det också blivit, samt den här fina campingryggsäcken som jag nyligen hittade i ett grovsoprum. Också skorna var ett riktigt bra kap, jag behövde bara anstränga mej att gå 20 meter till huset bredvid där någon hade ställt ut lite saker som skulle slängas dagen därpå. Enklare än så kan det ju inte bli!

/Dumpster Grrl, glad över att vara frigan.

Kommentera

