Kom igen! Vi vågar!

Nu när jag är rotad i Stockholm igen borde det vara dags att dra ut igen, men det har tyvärr inte skett så mycket på den fronten. Det är kanske den kalla vintern som gör en så omotiverad och obenägen att dra ut i kylan för att leta mat och andra spännande saker, eller för att man saknar sällskap, folk man känner inte har tid och möjlighet att dra med, jag hittar på alla möjliga ursäkter för att över huvud taget slippa gå ut i det här jäkla vädret…

Jag insåg nyss att min blogg haft över 1700 besökare, vilka är ni och var bor ni nånstans? Det vore intressant att starta ett stort nätverk med mindre lokala grupper, för folk som bor nära varandra. Mig hittar ni i norra Botkyrka, folk från samma område kan gärna höra av sig till mig på dumpstergrrl(a)hotmail.com (inga journalister, tack!)

Håll ut, snart är det vår!

One response to this post.

  1. Posted by råttan on 2010/03/12 at 23:21

    vet hur det känns! bor i umeå, här kryper minusgraderna innanför skinnet, gurkorna är istappar och det ända vi knaprar på är bröd känns det som. och fil med frysskador..

    Svara

Kommentera

