Första dyket på länge

Nu har jag äntligen vaknat upp ur min vinterdvala och masat mej ut och gjort första dyket på flera månader. När jag dumpstrade i december höll jag nästan på att frysa fingrarna av mej, jag fick nästan panik. Den här kvällen var dock lite varmare. När jag satt på tunnelbanan dit ringde förresten en (odlingstokig) vän och ville hänga med, kul! Och så väl där hittar vi en massa jordgubbsplantor! I övrigt inte så mycket att hänga i granen, men alltid fint med lite grönsaker. Och jag hittade en burk med Nutella-liknande innehåll. Burklocket var skadat och aluminium-biten över var det hål i, men innehållet var det inget fel på, haha! Åh, nu känner jag nästan hur det vattnas i munnen på mej, mums!

2 responses to this post.

  1. […] fortfarande inte vad detta är för krydda (se bilden t. v.). Den hittades vid ett dyk i mars. Lägg in en kommentar om du vet vad detta är för nåt! Tack på […]

    Svara

  2. […] fortfarande inte vad detta är för krydda (se bilden t. v.). Den hittades vid ett dyk i mars. Lägg in en kommentar om du vet vad detta är för nåt! Tack på förhand! GillaBli först att […]

    Svara

Kommentera

