Bästa fyndet

Det var längesen jag blev riktigt glad över att hitta någonting och nu tror jag att jag dessutom har hittat det bästa fyndet någonsin, nämligen en kameramobil. Av utseendet att döma så är den helt ny, inga repor och alla funktioner verkar fungera bra. Som ny kostar den ca 900 kronor och verkar vara en ”nyhet” på marknaden. Den är visserligen ganska enkel, men långt mer avancerad än den jag redan har, eftersom den här har kamera, musik/videospelare, internet, 3G, MMS, Facebook-app, bluetooth, snabbmeddelandetjänst m.m. Jag har verkligen inte hängt med i tekniksvängen de senaste åren, minns inte ens hur många år sedan det var jag köpte en mobiltelefon, jag brukar ju använda mina tills de blir defekta. Den hittades tillsammans med en handsfree, laddare har jag redan. Lite synd att den blev slängd, varför slänga en helt ny mobiltelefon? Var den stulen eller hade personen skaffat en smartphone kanske? Jag hade ju turen att hitta den i alla fall så jag ska inte klaga! Nu kommer jag nog glädjas över det här i flera veckor framöver, åh vad roligt! 🙂

Kommentera

