Tjäna pengar på containerdykning

Nu har jag äntligen fått betalt för askfatet jag sålde på Tradera. Ska skicka iväg det imorgon, till Frankrike. Efter Tradera-avgifterna har jag sammanlagt tjänat 676 kronor på det, och det hittade jag i ett grovsoprum i höstas. Nyligen sålde jag även en kurslitteraturbok i Matematik E som jag även den fyndat i grovsoprummet, jag slumpade ut den till ett utropspris på 1 krona, det landade på 86 kronor efter Traderas avgifter. 762 spänn för båda sakerna, inte illa. Skönt att få lite klirr i kassan också, och inte bara mat.

Kommentera

