En orgasm i munnen!.. fazer, marabou, cloetta…

Kexchokladen var nästan slut, bara två påsar minisar kvar, sen när jag åker ut så hittar jag det här!..

Jag var tvungen att kalla på förstärkning av grannen, så jäkla tungt! Fyllde två cykelkorgar bak och en kartong på pakethållaren, en ryggsäck på ryggen & grannen hade också en rygga samt två tunga kassar på styret. Det låg även en massa chokladaskar i containern, men då vi inte är så förtjusta i praliner valde vi att bara ta med oss den största chokladasken som trofé. Blev också himla glad när jag fann min favoritmüsli crunchy! Chokladkakorna i ljusblå/vit förpackning är förresten ekologisk hampachoklad från Renée Voltaire! Längst till höger är en stapel chokladbollar, det fanns lite mazariner också men de struntade vi i, vi lever fortfarande i mazarin-överflöd sen det stora mazarin-dyket. Mmm, gott! Jag får rysningar bara jag tänker på allt det här, aaaahh!

Chokladen fick bada lite i diskhon och nu kan även vi bada… i choklad!

5 responses to this post.

  1. Posted by Dizzy on 2011/08/31 at 20:37

    Var, åh, var har du hittat detta? När jag dyker hittar jag bara ledsna grönsaker! Kan du, super-snälla-rara, tänka dig ge mig några bättre platser?

    Svara

  2. Posted by dee on 2011/09/07 at 21:35

    tror minsan några av dom från bilden hamnat i ett par magar här hemma hos oss, tack för insatsen 😉 det var snällt och gott 🙂

    Svara

  3. oj! Herregud det är mycket choklad. Fattar inte varför dom slänger så mycket.
    om dom snart ska gå ut kan man ju sälja det biligare i buktigen! Det fins många som skulle vilja köpat ändå . Men det är verkligen mhcket choklad.

    Men är det lagligt? Vilka straff kan man få om man blir upptäkt.

    Svara

    • Det brukar räknas som en gråzon. Men ingen jag känner har råkat illa ut.. en blev påkommen och polisen kom dit, men när de fick reda på vad han höll på med så åkte de bara. Folk kan ju ibland tro att man har fuffens för sej, typ ska göra inbrott t.ex. Har ibland träffat på personal utanför när jag dumpstrat, men för det mesta så tittar de bara på en utan att säga nåt.

      Svara

Kommentera

