Med sikte på containern

 

Hej! Vi hade en dumpstring tidigare i veckan då vi hittade massvis med prinsessrulltårta och mazarintårta, men nu när jag flyttat alla bilder på datorn till en extern hårddisk så hittar jag inte dem. Vi fann även mjölkfritt smörgåsmargarin och smör och faktiskt så kommer jag inte ihåg om det var nåt mer. Det har varit lite sådär med dumpstringen på sistone, mitt sociala liv och brist på ork har kommit i vägen. Nu börjar det däremot tryta i både kylskåp och skafferi… finns begränsat med alternativ vad man kan göra med potatis, linser, paprika, bönor och lök… Jag ska fan hitta nåt om jag så måste va ute hela natten…

Kommentera

