Här var det juice

Såhär mycket juice och 10 liter till. Ändå tog vi inte allt. Och den lille uppepå är faktiskt en smoothie!

One response to this post.

  1. Posted by Matilda on 2011/12/08 at 10:59

    Hej!
    Jag heter Matilda och arbetar på ett stort TV-produktionsbolag. Jag arbetar just nu med en dokumentärserie och jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig då jag blev intresserad av att höra mer efter att ha läst din blogg. Kontakta gärna mig så berättar jag mer om det projekt jag arbetar med.
    Mvh,
    Matilda
    matilda.andersson@titan.se

    Svara

Kommentera

