Dumpster Grrl hittade en stol till varje ben

Dessa två stolar fyndade jag i grovsoprummet häromdan. Samtidigt fick jag syn på en grön finstickad tröja som passade mej ganska bra. Här har jag också på mej mina klorinade jeans som jag hittade förra året. Det var en fettfläck på dem, så de blev liggande i garderoben ett tag tills jag kom på vad jag skulle göra med dem. Som av en slump hade jag en flaska klorin stående hemma, som vi dumpstrade i fjol. Så sen en dag när jag städade ur garderoben hittade jag jeansen och tänkte att lite klorin skulle väl passa bra, så jag skred till verket och klorinade ganska rejält på framsidan, kanske lite mer än vad jag hade tänkt. Ser lite ut som att jag fått en massa målarfärg över mej, men det är helt okej det med.

En av mina grannar flyttade ut igår och ville bli av med lite grejer. Vips så var jag en anslagstavla rikare! Hon ville också bli av med en golvlampa. Den fick ett nytt hem i allrummet för där uppe behövdes nämligen lite ljus. Många grejer som blivit räddade den här helgen! 🙂

Kommentera

