Mitt nya tebord

Det här fina bordet hittade jag häromdan. Jag hade redan ett annat litet bord, även det upphittat, men jag tyckte det här bordet var finare än det vita från IKEA så det blev en liten uppgradering. Sen kom jag på idén att det här skulle bli ett tebord och tadaa!

2 responses to this post.

  1. Posted by Mia Andersson on 2012/03/31 at 0:12

    Hej!
    Jag pluggade på folkhögskola i norge och då dök vi en del. Det var lite av en lokal elevtraditon – det kallades tom att gå till stabburet. (=förrådet) Jag saknar det och skulle verkligen uppskatta en möjlighet att få följa med på en dyktur. Om det går bra dvs?

    Jag menar, om Stockholm kan anses som en dyr stad. Vad är då Trondheim? 🙂

    Ser fram emot svar och en dyktur. 🙂

    Jag är uppvuxen i Kungens Kurva och där kan man inte dyka efter maf för containerna är inlåsta innanför filmbevakade stängsel (jag har jobbat i en av butikerna där..) och kastade i komprimatorer. Däremot kan man dumpstra saker ifrån bygghandeln där, hittade ett parasol och gräsmattegödsel där en gång. (har inte varit där på länge)

    Svara

  2. Mysigt med tebord!!!

    Svara

Kommentera

