Ett skrivbord rikare

En massa fina saker har dykt upp i grovsoprummet på sistone. Igår fick jag möjligheten att byta ut mitt skrivbord. Kolla in detta! Större skrivbord där lådhurtsen får plats under och lämnar till och med plats för min musikapparat mellan hurtsen och bordet. Hur perfekt är inte det, så säg! 🙂

Mitt fd. bord från igår, det vita, har förresten blivit upplockat av en anonym upphämtare. Folk här verkar tydligen uppskatta gratis saker. Nu kanske det är nån som vill ha mitt gamla skrivbord också. Men det får däremot stå kvar i mitt rum så länge, perfekt för mini-LAN!

Kommentera

