Hittat i grovsoprummet:

Jag sålde min bäddsoffa i helgen, så har varit sänglös sedan dess. Det var en på 140 cm och jag har typ aldrig använt den som soffa, och dessutom lutade den mot mitten så jag kände verkligen att jag ville bli av med den, dock inte desperat, tackade nej till två prutningar. :p Nu har jag dock släpat upp en nydumpstrad resårbotten från grovsoprummet! Hoppas den funkar att sova på, annars får jag väl hålla ögonen öppna efter nåt annat. Dessutom hittade jag en liten hyllvagn. Perfekt att ställa grejer på i badrummet. 🙂

Kommentera

