Nydumpstrade kastruller och stekpannor – så gott som nya!

Gjorde nyss detta superfyndet i grovsoprummet! Ett gäng nästan nya kastruller och stekpannor! Så fina att jag bestämde mig för att ge bort mina gamla (också dumpstrade) till en kastrull-lös granne. Helt sjukt att nån slängt såhär fina grejer!

5 responses to this post.

  1. Posted by Sanna on 2012/09/23 at 21:04

    Ja folk slänger helt sjukt fina saker! Jag blir lika chockad varje gång jag inverterar grovsoprummet..tyvärr har folket här (dom har väl tröttna på att jag plockar på mig..) börjat slå sönder sakerna dom lämnar i soprummet..suck.. =(

    Svara

  2. Posted by Mickis on 2012/09/23 at 22:24

    Shit!? Jag har aldrig sett dess like, de ser ju helt nya ut?!

    Svara

  3. Posted by Mickis on 2012/09/24 at 16:33

    Har nu kollat runt mera på din sida och jag gillar verkligen dina äventyr!
    Lägg gärna till mig på msn för du är inspirerande och jag vill gärna babbla med dig 🙂 (nä jag är ingen jädra reporter, dock har jag hållt på med dumpstring mycket som liten innan det fanns ord för det 🙂 )

    Svara

  4. Posted by Linn Boklund Frick on 2012/09/25 at 17:50

    Hej!
    Jag och min kompis går tredje året på Per Brahegymnasiet i Jönköping med en internationell samhällsinriktning. Som du kanske vet ingår det att man ska göra ett valfritt projektarbete det sista året som innefattar 100 poäng. Vi har valt att inrikta oss på att dokumentera människor som valt en alternativ livsstil och vi tror att du passar perfekt för oss. Du verkar väldigt intressant och vi skulle därför gärna prata med dig om ditt levnadssätt och dina åsikter. Har du lust och möjlighet att överväga saken skulle vi uppskatta det enormt. Vi tycker det är viktigt att belysa människor som bryter mot samhällets normer och vägbanor. Syftet är att få folk att reflektera över och kanske även kritisera deras egna ”Svenssonliv”. Öppna upp ögonen på folk helt enkelt. Presentera det ur din synvinkel och i din fördel.
    Kram
    Linn och Lovisa

    Svara

Kommentera

