Ännu en ”övningsdumpstring”

Denna natt har vi kombinerat två av mina favorit-sysselsättningar: övningskörning samt dumpstring. För första gången i mitt liv har jag gett mej ut och kört på Essingeleden, tuungt! Dumpster Grrl övningskör till dumpstringsställena, feeett!

Resultatet efter nattens dyk. Intressant att hitta lite udda grejer: bakplåtspapper, wc-block, deospray och plastpåsar (!). Jag är förstås tillfreds med att hitta så mycket ost igen. Jag älskar ost!

3 responses to this post.

  1. Posted by Mickis on 2012/10/06 at 7:38

    Du hittar verkligen mängder av mat! Jag ska ut på dumpstringstur imorgon och hoppas på att hitta något iaf 🙂
    Om det är av intresse kan jag alltid filma vad jag hittat, lägga upp på youtube och skicka dig länken sen.

    Svara

  2. Posted by Lisa Karlsson on 2012/10/08 at 0:57

    Mickis , jag vill se videos 😀

    Svara

  3. Posted by Mickis on 2012/10/08 at 17:09

    Jag for ut och kollade i princip över hela stan, men allt vi hittade var en gammal kontorsstol i en container utanför en bilfirma. Alla andra verkar ha införskaffat komprimatorer som totalkrossar allt :(. Så tyvärr ingen video den här gången, men har hittat ett annat mål där jag vet helt säkert att det finns grejer som inte är önskade och utslängda 😀

    Jag är inspirerad av Dumpstergrrrl och bugar, bockar (och niger i smyg) inför henne! 🙂

    Svara

Kommentera

