En liten uppdatering av garderoben

Jag har återigen fyndat fina kläder i grovsoprummet! 5 meter därifrån finns en klädinsamlingsbehållare för Erikshjälpen, ändå fann jag dessa i en kartong i grovsoprummet, och alla kläder var faktiskt hela. Jag tog ett par schyssta jeans också, men de var för små för min välsvarvade bakdel så de får hamna i klädinsamlingen istället.

 

 

 

 

Idag har jag även hittat en skottsäker väst, frågan är bara vad jag ska göra med den..?

PS. Spegeln är också hittad! 😉

One response to this post.

  1. Posted by Micke on 2012/11/03 at 19:29

    Ojoj! Det är det mesta jag sett av dig på en bild 🙂 Du klär dig himla fint, och jag tokdiggar att du har kjol för det är SÅÅ fint på tjejer! (iaf då de inte är så korta att man ser allt). Vad är det för storlek på den skottsäkra västen då? 🙂 Kanske du borde behålla den om dumpstringen skulle börja bli farlig i framtiden? Du kan ju bli överfallen av mördartomater!! (finns faktiskt filmer om sånna).

    Svara

Kommentera

