Mat och liftare under torsdagsnatten

Här är resultatet från torsdagens dyk! Vi var ute väldigt sent och kom hem kanske vid halv två-tiden, tror jag. På vägen mellan två ställen, mitt i natten, plockade vi upp två liftare! Eller, de hade råkat ta fel buss och hamnat ute i ingenstans, och bussarna hade slutat gå. Mina första liftare! Först trodde vi att de vinkade in taxin som var bakom oss, men när vi såg att de försökte lifta så svängde jag om och plockade upp dem. Tur för dem, för det var väldigt kallt under natten! Sedan körde vi tillbaka hemåt och släppte av dem vid tunnelbanan. Vilken natt!

1

På julafton blir det tacos…!

2

Jag filmade lite i containern, här är en länk.

34

Kommentera

