Längesen…

13mars2013

Första dyket på nästan två månader, vilket blev av för att jag var så sugen på att köra! Det fanns hur mycket morötter som helst i containern, så att vi var faktiskt var tvungna att hejda oss. Jag är tveksam till om den där osten är god, men man kan ju testa lite i alla fall. Mamma har lärt mej att man alltid ska smaka på maten innan man uttrycker sej. 😉

Till alla som har försökt få kontakt med mej: Jag har tyvärr inte tid att mötas upp/ställa upp på intervjuer! Jag har tur om jag ens har tid och ork att dumpstra…

One response to this post.

  1. Helt sjukt imponerad av dumpstring!

    Svara

Kommentera

