Måndagsdyk

29april

En bild från det senaste dyket. Denna vår har vi återigen hittat en massa jordgubbsplantor, men även några bärbuskar! Hallon och björnbär, precis det jag önskat mej till lotten. Min vän tog med sej jättemånga kartonger jordgubbsplantor och några bärbuskar, jag fick även med mej en ampel med jordgubbsplantor. Helt onödigt att slänga dessa grejer, ge dem lite vatten så klarar de sej ju. Bärbuskarna ska vi så småningom sätta ut på lotten…

3 responses to this post.

  1. Tänk att man kan finna så mycket!!!
    Jag skulle ju så gärna vilja prova på att dumpstra.. Vilken ort befinner ni er på?

    Svara

  2. Posted by Bitter man on 2013/05/06 at 20:59

    Din epost adress använder du den? jag skickade ett mail. mvh

    Svara

Kommentera

