Sommarens sista dumpstring

21aug

Ett av få dyken den senare delen av sommaren. Det har varit varmt varmt och åter jättevarmt och därför ganska äckligt i containern. Men det har inte gjort så mycket, vi har ju skördat massor på lotten istället! På sommaren får vi grönsaker från lotten, under resten av året blir det att dumpstra. Vi får se om det blir någon dumpstring av i fortsättningen. Jag skyller också på tidsbrist, måste ju ha min skönhetssömn! 😉

3 responses to this post.

  1. Posted by allex M on 2013/09/20 at 15:19

    du/ni får ju inte sluta dumpstra!! då blir vi följare ledsna .. vi vill se mer dumpstring frammåt kalalre dagarna. eller var det så du menade? att ni kör ett litet uppehåll fram tills det är kallare ute? eller mena du i fortsättningen för evigt? :/

    Svara

    • Näe, jag menade bara framöver under de varma sommardagarna. Dock har det inte blivit så mycket dumpstring av under hösten heller. Jag har helt enkelt haft för mycket att göra… Behöver min skönhetssömn. 😉

      Svara

      • Posted by allex melin on 2013/10/21 at 22:19

        Ja det förstår jag 🙂 skönhetssömn behöver vi alla! 😉 funderar på att testa en dumpster tur. Polaren har levt på det ett par gånger när han var med och ockuperade ett ställe. Han sa det att så god mat har han aldrig käkat haha ha det bäst hörrni! Peace

Kommentera

