Fyndat på en freeshop

Eftersom jag flyttar nästa månad är det såklart hög tid att rensa ut bland grejer som jag samlat på mig genom åren jag bott här. Vart skänker man då inte grejerna om inte till Kostnix, gratisaffären på Lappis. Förra året gjorde jag ett inlägg om just Kostnix, så gå in och kika där. Ta en sväng förbi Kostnix nästa måndag mellan 20-22 så kanske du hittar mina gamla dumpstrade grejer. 😉

20131014_20233520131014_223538

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Förutom en del toppar och en lång nätverkskabel, hittade jag också värsta schyssta höstkappan från Banana Republic – vilket fynd!

Kommentera

